yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Friday, August 6, 2010

kakak jatuh n 7 jahitan

06-08-2010 mencatat sejarah yg menyedihkan.... my princess Anni Farhana, jatuh dan menyebabkan belakang kepalanya kena 7 jahitan di hospital pakar puteri...dan nasib baik tiada kecederaan lain....sayang sgt kat kakak.....

dia jatuh kat bilik air...tumit kaki terpijak mozek yang melengkung mcm corner tu...n jatuh... x sangka teruk macam tu..
aku jangan lah cakap menanggis..lagi lah bila kena marah dengan abang,,,,

terus g klinik...tapi klinik nak jahit hidup-hidup maksudnya xde bius..ish...x sanggup aku n terus ke puteri... bagi bius...memula x jalan...kakak dah pesan cakap kat nurse.."kakak x nak cucuk-cucuk ae"...pastu boleh plak dia tanya aku "mak, kakak x mati kan? ish..giler..mau nak menanggis aku..... pastu x lama baru kakak tertidur n doc suruh aku keluar....


kesian kakak...tapi apa yang membanggakan aku...kakak memang kuat semangat..... luv u sayang...

No comments: