yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Thursday, March 24, 2011

BISNESSSSSSSSSSSSSSS

hari nie aku start berniaga..hari nie deangan abang.hehehe
maca-macam aku rasa...berdebar ada, seram-sejuk ada, segan ada, tp semangat....
berniaga roti sapu...
aku niaga kat majidi..
sama dengan bestfriend aku..
munirah mujir..
mun niaga kebab.... aku niaga roti sapu...
roti yang lembut tu.. ikut customer arrr nak letak jem apa...
sebungkus RM2.50....
tp hari pertama aku berniaga, kena kacau dengan MPJB.. datang siap bawak lori lagi...
nasib baik mun dah wat permit petang tu....
sebenarnya MPJB nie datang bila ada orang complaint....
payah kalau berniaga tempat melayu nie...
tp kitaorang kuatkan semangat....
baca je doa............
malam tu gak FAIZUL datang....
baru aku tahu cerita sebenar....

No comments: