yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Saturday, October 8, 2011

BeB@SSSSS

hari ini dalam sejarah.........

hari ini merupakan hari terakhir aku kat *************** sdn bhd..........selama 8 tahun aku berkhidmat..hari ni dengan tekad dan nekad aku resign........ terlalu banyak pahit n manis yg aku rasa dengan street car nie..tapi manis bila dgn my boss Mr Khoo ..... yg pahit byk dgn #$%)%^%*@... 1st time aku jumpa org macam tu... dan selama-lama aku benci dia........... alhamdulilah en asben byk beri dorongan........n bila aku hantar notis 24 hours dia x terima.. dia nak aku notis 1 bulan @ paling tidak 2 minggu........ n aku pun notis 2 minggu n tolak annual leave aku berbaki 6 hari.....ermm......... apa-apa hal pun thankz banyak-banyak kat abg nan yg banyak menolong aku........ sebenarnya banyak faktor aku nak berhenti..,,,,,,, dan akhirnya aku lega......... AKU BEBASSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS............

No comments: