yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Wednesday, February 23, 2011

abah operation

1st time aku rasa perasaan nie...
abah pun dah selamat operation...
masuk pukul 8pagi n keluar pukul 7 malam...
aku, mak n adik menunggu di blok 1 sepanjang operation...
dari masa ke semasa aku check dgn nurse...
hari ni pun aku, mak n adik puasa...
kak ina pun dari sana turut merasa apa yg aku rasa...
petang pak kelau n baby datang teman kitaorang....
pastu pak karim pun datang....
sampai abah keluar...
nurse kata abah nak keluar kami pun berdebar-debar...
n sampai abah keluar dengan beberapa mesin .....
abah perlu bantuan mesin..
doctor kata abah stabil tp belum keluar garisan bahaya...masih perlu perhatian....
abah x sedar....
jantung abah lemah...
doctor terpaksa ambil urat dr kedua-dua kaki abah disebabkan faktor merokok n kencing manis....
mak temankan abah....
kak ina pun balik mengejut...
sampai hospital naik teksi dengan kak dila....
pastu pukul 12 naik bas....
"anak-anak?" diaorg ada kat rumah pak masieh...
alhamdulilah nasib baik pak masieh sanggup untuk menjaga diaorg...
terima kasih bebanyak..aku x tahu macamana nak balas budi makcik-makcik aku ....
aku sayang sgt family aku dr side aku n abang....

No comments: