yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Thursday, February 3, 2011

kali ke 3 abah masuk hospital

3-2-2011
pagi-pagi lepas subuh mak bagitahu aku abah sakit jantung,,,,
aku pun tengok abah..pucat muka abah...
pukul aku nak hantar, tp abah kata dah ok sikit,,,,
pukul 10 pak kelau amik mak... balik benut...sebab kita orang esok baru balik...
tengahari, org tu ajak abah g kg melayu....
kitaorg risau, sebab abah kena rehat,,,tp nak wat camana????????
petang abah balik muka abah dah pucat balik...
nasib baik aku dah mandikan budak-budak..termasuk aku sekali dah mandi..
abah pun terus cakap minta aku hantar dia ke hospital...
kitaorg terus ke hospital n bawak sekali beg abah.....
abah dalam kereta diam jerk..menahan sakit ...
abah terus ke emergency..
dan abah terus dirawat ke ZON KRITIKAL....
doc panggil n cakap abah perlu dimasukkan kemera untuk tengok sejauh mana yg tersumbat...
nasib baik time nie kak ina ada kat jb sempena cuti raya cina...
abah dipindahkan ke wad dahlia tingkat 1....

No comments: