yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Saturday, February 5, 2011

pemandu bas yang banggang

time abah masuk hospital, mak kat benut.,....
so, aku n anak-anak g amik mak kat benut...
otw balik dari benut,,,
kami diganggu oleh bas yg banggan teramat-amat sangat...
dia nak potong tapi x leh potong sebab bas tu semput kot time tu...
so, lepas dia dapat potong ok lah....aku pun x perasan lg ...time nie adik yg bawak...
n kitaorg pun nak potong bas, sebab takut duduk belakang bas...
bas tu terus menghimpit kereta kitaorg..pakkal je kat dalam ada anak-anak aku n mak...
berderau jantung... memula tu ingat kan bas tu x perasan kitaorg..n kita cuba lagi...eh sama jugak...bas nie main kotor...
n ada 1 kereta nak potong pun dia buat macam tu..
pemandu bas tu memang macam HAREM n macam SIAL, terpaksa cakap mcm nie sebab teramat-amat geram.... PATUT LAH BAS BANYAK EKSIDEN...SEBAB PERAGAI PEMANDU DIA LAH...
n akhirnya kitaorg dapat potong bas nie n aku pun sempat amik gambar...tp x nampak pemandu dia... tp aku perasan yg pemandu dia tahu aku amik gambar n sengaja aku tunjuk... lepas tu baru bas nie slow sikit mungkin pasal tahu gambarnya dah diambil.... n kitaorg tinggalkan bas nie laju-laju n berhenti sekejap supaya bas nielepas dulu..... akhirnya dekat tol skudai pun sama...bas nie potong Q... aku memang dah blacklist bas nie... x akan naik.... sebab tahu bas nie amat-amat bahaya n x selamat........


tp sayang aku nak rakam banyak, battery kemera aku kong plak... na aku rakam pakai video tp aku x save...aduiii....

No comments: