yOu'Re the GreAteSt tHing haPpened tO mE aNd i loVe yOu so MuCh......

ANNI FARHANA

ANNI FARHANA

AFIQ DANISH

AFIQ DANISH

Sunday, February 6, 2011

abah still kat hospital

abah masih kat hospital...
sekarang time malam kak ina jaga..
aku n adik confident sangat bila kak ina yang jaga abah...
aku teringin jugak nak jaga..tapi memikirkan anak-anak aku...
so, bila time siang aku tukar dgn kak ina....
adik plak kadang siang gilir dengan aku...
tp bila adik jaga plak kadang-kadang asyik mengesat tisu jerk



abah keadaan dia ok...
siap amik gambar lagi..
dia kata suruh tunjuk kat makcik-makcik...
bukti yg dia ok..

tp dalaman tu siapa yg tahu...
tapi aku betul kagum...
abah memang KUAT SEMANGAT.....
kesakitan abah sangat-sangat...
dia kata dada macam nak meletup...

time kak ina jaga pukul 1 sampai 6 pagi x tidur abah..
sebab sakit yang berulang..
kekerapan sangat...
time nie abah masih kat wad dahlia lagi sebab menunggu wad jantung kosong..
pastu menunggu untuk buat endogram(ejaan lebih kurang)....

abah x boleh bercakap sangat..
jalan pun x boleh...
x boleh g bilik air...
dia cuma kena rehat...
sebab kalau dia banyak bergerak, dia akan sakit lagi..

No comments: